If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съединителя отделя много долу , някой знае ли дали може да се регулира, но понеже не е с жило а с хидравлична помпа все си мисля,че той се наглася сам според това колко е износен ? Ако имате идеи ще е добре
Съединителя се пооправи.Колата не беше карана много време просто.
Бях пускал и друга тема понеже преди беше много твърд,едва натисках педала - оказа се запушен маркуч, един от двата,които влизат в работното цилиндърче, а и самото цилиндърче не беше в добро състояние.Срещу 34лв за цилиндър и 39 за маркуч от Динекспрес в Пловдив!!! Никъде неможах да намеря такъв маркуч нито в магазин,нито на места където произвеждат,та в Динекспрес май-добре знаят,че няма и си надуват яко цените. Сега поне педала на съединителя е добре.
Друг проблем - трудното палене и пушене се оказа лек теч от ГНП-то. В смисъл всичко друго е проверено и след като има теч значи системата е така да се каже разхерметизирана и си мисля,че просто не качва достатъчно гориво . След няколко дена ще ремонтирам и резултата ще е ясен
Смени цялата спирачна течност.Когато я пробвах педала на спирачката беше много твърд.То май и накладки нямаше де,но пак съединителя и спирачките бяха твърди.
Не казваш от къде тече помпата,но смяна на гумички,тва онова от 60-400лв.Поне толкова е в сервиз на Бош.Кога пали трудно на топло или студено?
Съединителя се пооправи.Колата не беше карана много време просто.
Бях пускал и друга тема понеже преди беше много твърд,едва натисках педала - оказа се запушен маркуч, един от двата,които влизат в работното цилиндърче, а и самото цилиндърче не беше в добро състояние.Срещу 34лв за цилиндър и 39 за маркуч от Динекспрес в Пловдив!!! Никъде неможах да намеря такъв маркуч нито в магазин,нито на места където произвеждат,та в Динекспрес май-добре знаят,че няма и си надуват яко цените. Сега поне педала на съединителя е добре.
Друг проблем - трудното палене и пушене се оказа лек теч от ГНП-то. В смисъл всичко друго е проверено и след като има теч значи системата е така да се каже разхерметизирана и си мисля,че просто не качва достатъчно гориво . След няколко дена ще ремонтирам и резултата ще е ясен
Работния цилиндър на 164,Капа и 166 почти съм сигурен,става от Алфа 33
Смени цялата спирачна течност.Когато я пробвах педала на спирачката беше много твърд.То май и накладки нямаше де,но пак съединителя и спирачките бяха твърди.
Не казваш от къде тече помпата,но смяна на гумички,тва онова от 60-400лв.Поне толкова е в сервиз на Бош.Кога пали трудно на топло или студено?
Еми ти я видя, но сега и дръпнах едно добро ремонтче, само амортисъори не съм сменял. Сега пали много по-добре от преди,но пак понякога на студено ми се налага да подгрея 2-3 пъти ( до колкото може да е студено лятото де) .Спирачки и съединител са ОК вече, наистина нямаше накладки.ГНП-то тече съвсем леко, образува капка отдолу. Утре ще я карам на майстор и ще видим.
Друго,което обаче се чудя от какво може да е - при по-висока скорост над 150-160 държи постоянна температура от 95-100 градуса,че даже тръгва да минава 100те.Незнам дали проблема е от перката или от водната помпа. Незнам на какъв принцип функционират датчиците за температурата,защото на градско перката си включва нормално и охлажда,а на извънградско все едно не включва.
Е ти щом сега на 20* подгряваш 2-3 пъти тогава зимата по-добре като я запалиш цяла зима не я гаси При висока скорост тая държи малко над 80*,ако е дълго изкачване може и 90 да държи.В градски усливия малко преди 100 се включва перката.
Трудното палене и то се оправи - центровка на помпата, сега на половин оборот пали.
Има някакъв лек теч от радиатора на парното в купето и може загряването да е от това.
Трудното палене и то се оправи - центровка на помпата, сега на половин оборот пали.
Има някакъв лек теч от радиатора на парното в купето и може загряването да е от това.
Колега, как си си направил центровката на помпата, че и мойта така пали, и независимо дали е топла, трябва да подгрявам.
Как подгряваш при положение,че е топла
Alfa Romeo 164 Super TD '94 - sold
Alfa Romeo 164 2.0 Twin Spark '91 - will be revived
... и двете зелени
Трудното палене и то се оправи - центровка на помпата, сега на половин оборот пали.
Има някакъв лек теч от радиатора на парното в купето и може загряването да е от това.
Колега, как си си направил центровката на помпата, че и мойта така пали, и независимо дали е топла, трябва да подгрявам.
Същата работа и при мен,дори и топла палеше трудно,после се тресеше няколко секунди и пушеше жестоко,сега е 6+ . За центровката я закарах на майстор,как и какво точно е правил незнам.Но мойта е с механична помпа,твойта би трябвало да е електронна.Иди да я погледнат,на мен ми я оправиха за 20лв.
Comment